reklama

Otec Goriot v realite

Chorý, zničený a unavený ležím v mamkinej posteli (lebo je pohodlnejšia ako tá moja), vedľa mňa notebook a mamka, ktorá je pri mne každých 5 minút a práve teraz sa pýta: "Nedonesiem ti nejaké ovocie?" "Jasné," odpovedám s malým záujmom, radšej viac pozornosti venujem maturitnej téme...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

O 10 minút si spomeniem na jej slová a ona tu ešte stále nie je. A ja som to ovocie fakt chcel. Do kelu! Nervozita stúpa...

Načo sa pýtala, či to ovocie chcem, keď ho nenosí?!

No je možné, aby jeden banán šúpala tak dlho?!

Ach, to som si po to jablko mohol ísť sám!!!

No je to možné? Ja chcem jeden kus ovocia, a ona ho nie je schopná doniesť!

A odrazu ... plná miska: nakrájané kiwi, banán, jablko, pomaranč.

Udivene pozerám a len s hanbou a tichým "ďakujem" skáňam zrak.

Každý z nás je občas ako Anastasie a Delphine ...

Jakub Senko

Jakub Senko

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent, ajťák, katolík. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieVieraSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu