reklama

Ako mladý šuhaj do Detvy lístky na vlak kupoval

Poznáte Železničnú spoločnosť Slovensko? Hej, tú v ktorej vlakoch sa vozíte. Tú čo spustila SMS lístky, potom ich zrušila, teraz zase spustila ale len tak trošku. No ale nie o tom som chcel. O ich eshope som chcel :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Viete, zo Starej Ľubovne do Detvy je to 176 cestných kilometrov, cca 3h. Vlakových 270km, cca 5.5h. Keď už ale trať ide z Vrútok do BB, po vraj najkrajšej vlakovej trati v SR, treba to využiť. Hajde kupovať lístky cez internet, nech už som tam a overím, či je Poľana naozaj vyhasnutá.

Študentovi je internetový obchod ŽSSR veľmi dobre známy. Už vieme naspamäť celý postup ktorý priemerný Slovák mimochodom nezvládne a nakoniec lístok kúpi na stanici. My však, podľa slov samotnej spoločnosti, "v pohodlí domova" :).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tentokrát však prekvapili aj mňa. Ale ja sa nevzdám! Nikdy. Ani Jánošík sa nevzdal. No ale k veci...

Viete, študenti majú lístky zadarmo. Teda, niekedy. Občas sa vyčerpá kontingent. Vidíte, ani vysloviť to neviete na prvýkrát. Ani ja som nevedel, nebojte. Je super, keď kupujete lístok na 4 vlaky naraz a na jednom z nich je ten kontingent (aha už sa zlepšujete vo výslovnosti) vyčerpaný. Eshop vám teda s radosťou oznámi, že kontingent je vyčerpaný a ďalej sa nepohnete. Ja by som si aj priplatil, len takú možnosť nemám.

Obrázok blogu

Dobre teda, chceš sa biť, eshop? No poď! Nie som žiadne béčko, takže to skúsime ináč. Objednám každý lístok samostatne. Zmením teda vyhľadávanie,
SL -> PP, Nákup dokladu, Cestovný lístok, Typ cestujúceho Žiak/Študent, Pokračovať v nákupe.
PP -> Vrútky, Nákup dokladu, Cestovný lístok, Typ cestujúceho Žiak/Študent, Pokračovať v nákupe.
Vrútky -> BB, Nákup dokladu, Cestovný lístok, Typ cestujúceho Žiak/Študent, Pokračovať v nákupe.
BB -> ZV, Nákup dokladu, Cestovný lístok, Typ cestujúceho Žiak/Študent, odškrtnúť Bezplatne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Crazy huh? Zvládol som to! Poslednýkrát Pokračovať v nákupe a mám to. Alebo nie? Prečo odrazu hore namiesto 4 položiek v nákupnom košíku svietia iba 2? Overím a fakt. Ostali tam len posledné dve. Hmm, edukačné. Tak ešte raz. Do vyhľadávania zadám SL -> PP, kliknem Vyhľadať, Nákup dokladu, Cestovný lístok a som ... tam kde som bol. Znova vo vyhľadávaní. Fíha. Ešte raz. Nákup dokladu, Cestovný lístok a ... znova. Ešte raz? Zase! Neodsudzujem nikoho kto by sa teraz vzdal.

Ale ja nie som ani žiadne céčko. Keď "v pohodlí domova" tak "v pohodlí domova"! Otvorím teda druhý prehliadač, zopakujem celú procedúru a namôjdušu som sa konečne dostal k ďalšiemu kroku. Neveril som vlastným očiam, ale áno. Som tam! Nebudem tu spomínať, že pre každý vlak musím samostatne vkladať meno, priezvisko, rodné číslo, číslo občianskeho, číslo platobnej karty, dátum expirácie, CVV kód, PIN kód, kľúče od auta. Nie, nebudem. Lebo som študent a mám to takmer zadarmo. Niečo za niečo, chápem. Ale som tam. Dopracoval som sa k PDFku s lístkami. V pohodlí domova. Milujem kupovanie lístkov cez internet. Zakaždým nové dobrodružstvo :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS: Je vyhasnutá, overené.

PS2: Pri kúpe lístkov domov ma čakalo ďalšie prekvapko

Niečo tu chýba. Také bezvýznamné tlačidlo bežného eshopu pri produkte.
Niečo tu chýba. Také bezvýznamné tlačidlo bežného eshopu pri produkte. 
Jakub Senko

Jakub Senko

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent, ajťák, katolík. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieVieraSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu